Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

georges

Prosba

Chtěl bych Vás poprosit,aby jste jako zákonodárce poučil svého spolustraníka blogaře Jakuba Metelku.V článku Ivan Langer kat demokracie prokazuje základní neznalost Zákona o krajích.Zde je jasně řečeno,že usnesení a vyhlášky kraje nesmí být v rozporu se zákony republiky a kontrolu vykonává ministerstvo vnitra.Je trapné,když člověk honosící se tituly MO,KV a dalších ČSSD,nezná základní zákony a veřejně přesvědčuje,že podle jeho logiky má kontrolu provádět ministerstvo zdravotnictví.Možná na podobné členy ČSSD by kontrola příslušných specialistů byla účinější.

0/0
17.2.2009 19:33

Alexandr Špáta

Re: Prosba

Hezké poučení. Já jsem si vždycky myslel, že jediným oprávněným vykladačem zákona je soud. Inu mýliti se je lidské.

0/0
17.2.2009 20:02

lepidlo999

Re: Prosba

No vidíte. A nás ve škole učili, že neznalost zákona neomlouvá. Asi jste chyběl...

0/0
17.2.2009 22:12

compli

Re: Prosba

Ve skole se uci i jine hloposti, jen mi ukazte ten zakon, cast ustavy, paragraf, odstavec, ktery rika : "Neznalost zakona neomlouva". Takze s temito hloupymi jiz z dob komunistu pouzivanymi pouckami neunavujte.

0/0
18.2.2009 5:52

nestraník001

Re: Prosba

teď jste se naopak z nedostatku inteligence usvědčil sám. to, že "neznalost zákona neomlouvá" není samozřejmě napsáno v žádném zákoně ani ústavě. co by to tam dělalo? máme snad zákony na to, že po noci přijde den a po dni zase noc??? to vyplývá z prostého lidského zdravého rozumu a logiky. nebo si opravdu myslíte, že když soudci řeknete, že jste zákon který jste porušil neznal, tak vám řekne - tak jo, to vás omlouvá, běžte v klidu domů...? pokud ano, tak to jste asi nejen naivní, ale i hloupý...

0/0
18.2.2009 9:27

Alexandr Špáta

Re: Prosba

Inu takže jste dal příspěvku vlastně zapravdu. Opravdu to nikde napsáno není. Co se týče neznalosti zákona, netuším jak souvisí s tím, že jediným oprávněným výkladcem je soud. A co se týče znalosti zákona, obávám se, že u nás dnes už nikdo zákony znát nemůže, ledaže by měl místo hlavy harddisk s rekordní pamětí.

0/0
18.2.2009 9:41

nestraník001

Re: Prosba

. . . učebnicová socanská demagogie... když jste usvědčeni z hlouposti - i to se snažíte převrátit ve svůj prospěch... pilní žáčci vůdce Paroubka...

0/0
18.2.2009 13:48

krabi

být socanem je projevem špatného charakteru

socanem je člověk, pro kterého je zlodějna a násilí něčím normáním. Jsou to lidé kteří neuznávají objektivního soudce - svobodný trh a chtějí mocensky pro sebe urvat víc. Šibalové miliardy a miliony, malé vyžírkové aspoň těch 30 kč.

Aby si mohli šibalové mezi sebou rozdělovat ty miliardy a miliony tak korumpují potřebný počet stejně bezcharakterních vyžírků a společně parazitějí na produktivní části společnosti.  A vy se za to nestydíte..:-©(Y)Rv

0/0
17.2.2009 17:34

Alexandr Špáta

Re: být socanem je projevem špatného charakteru

krabi - uvolněte ae prosím, jeden by si mohl myslet, že jste typickým voličem svědků Jehovových.

0/0
17.2.2009 17:37

Alka.24

Re: být socanem je projevem špatného charakteru

No a Vy zase typický volič ČSSDKSČ. Hold už všechno zadarmo nebude a všechno nebude všech. Jinak reaguji na článek dole. I my jsme museli tchánovi vozit léky ze SNR a tak tu s námi mohl být o 25 let déle. A tak pokud důchodci nemají na poplatky, mohli by jim pomoci děti. Co myslíte? U nás doma to tedy tak alespoň funguje.Ona totiž rodina je základ státu a nejlépe je začít u sebe.

0/0
17.2.2009 19:11

Alexandr Špáta

Re: být socanem je projevem špatného charakteru

Přečtěte si to o Mikulášovi někde v této diskusi. Máte pravdu je, byl a bude něco zadarmo. je a bude všechno všech. Kde jste k těmhle větičkám přišel. Já bych řekl, že u Chocholouška. Pokud jste si nevšiml není řeči a nikdy nebylo ohledně rodinné solidarity, ale řekněme, že jde o "diskusi" o kvalitách reformy či o kvalitě samotných poplatků. Jen blbec, když se mluví o dnu a nemá argument, vytahuje noc. Takže si Alko zklidněte hormóny. A přestaňte plápolat řečmi o něčem o čem není řeči.

0/0
17.2.2009 19:49

Alka.24

Re: být socanem je projevem špatného charakteru

Vážený pane Špáto, já po Vás ani nechci abyste pochopil co jsem psala. Já si ty poplatky za sebe i za své rodiče klidně zaplatím  a zároveň budu počítat s tím, že až budou potřebovat nákladnější péči, zaplatí to pojišťovna- to k tomu Vašemu nepochopení. Jinak používat terminus technicus Vašeho kolegy ( jistě víte jaký) mi připadá více-méně nevhodný. A hormony si vyřeším po svém, když dovolíte. Nebo že by jste chytil rétoriku Vaší oblíbené strany?  Slušností prý nejdál dojdeš..... Asi jak kde. 

0/0
17.2.2009 20:12

Alexandr Špáta

Re: být socanem je projevem špatného charakteru

Víte ona je vulgarita a vulgarita. Jedni nesnášejí tu první, ti druzí zase tu rduhou. Pokud jste už tisící, která papouškuje o tom, že někdy něco bylo ve zdravotnictví zadarmo, pak něco s těmi hormony asi mít musíte. Slušnost neslušnost jemnostpaní.

0/0
17.2.2009 21:54

Alka.24

Re: být socanem je projevem špatného charakteru

Ale, ale, já nic a nikoho nepapouškuji, já si dovolím míti pouze vlastní názor. To samé mohu říci já o Vás, víte. Když ono mi to socanství nějak k srdci nepřirostlo. Asi to bude tím, že jsem zvyklá postarat se sama o sebe. Je mi líto, ale poslední slušný  (a jediný )  předseda z Vaší oblíbené strany byl Špidla. Tak se pak nedivte, že někdo píše o "projevu špatného charakteru".

0/0
17.2.2009 22:22

Alexandr Špáta

Re: být socanem je projevem špatného charakteru

Kdyby šlo takovými výroky o socanství či o názor, to by Vám jemnostpaní mohlo být ještě hej.

0/0
18.2.2009 7:17

Alka.24

Re: být socanem je projevem špatného charakteru

Naposledy reaguji, ač jsem již nechtěla. To si jenom myslíte, že by se mnou mohlo být hej. Vždy, když bych už napsala  něco "peprného", začne mi v tom  moje vrozená slušnost  bránit. Ale po přečtení některých příspěvků to jde méně a méně... Já si myslím, že se brzy dočkáte.

0/0
18.2.2009 10:43

Alexandr Špáta

Re: být socanem je projevem špatného charakteru

Zase se tak nějak míjíme. Já psal, že by Vám mohlo být v za určitých okolností hej, ne že s Vámi nemusí být hej. To je možné a nedovedu to posoudit. I když podle toho, co za výroky berete smrtelně vážně, s Vámi asi ani hej nebude.

0/0
18.2.2009 12:20

Alexandr Špáta

Jeden by také řekl,

že ti pediatři budou křičet jako někteří zdejší blogeři od počátku, že se ničí regulace zneužití lékařské péče, která solidárně umožňuje více léčby onkologicky těžce nemocných. A ejhle, oni křičí jen, že jim někdo sahá do kapes. Inu slova a věty se rády zneužívají, když se jde tam, a jiná slova, když se jde zpátky. A svědci Jehovovi jen papouškují a papouškují.

0/0
17.2.2009 17:32

nestraník001

hlupáku odstupte-budete škodit méně

píšete, že díky regulaci by pediatrům poklesly příjmy, protože méně úkonů znamená méně bodů účtovaných pojišťovnám. pane-jste poslanec a nevíte, že pediatři mají kapitační platby a pojišťovnám žádné body neúčtují ?! je naprosto alarmující, že máte tu drzost vyjadřovat se k něčemu o čem vůbec nic nevíte. vaše drzost a neschopnost je do nebe volající-nejste schopen si informace k danému problému nastudovat ani ověřit. a to píšete, že jste ekonom. styďte se že jste ekonom, styďte se že jste poslanec, nemáte být absolutně na co hrdý. používáte paroubkovsko-rathovskou demagogii jako tupá nemyslící socdemácká hlásná trouba. je obrovská tragedie pro tuto zemi, že se lidé vašeho ražení a podprůměrné inteligence mohou stát poslanci parlamentu. nejlíp této zemi posloužíte když se seberete a půjdete se živit něčím jiným než politikou. doporučoval bych ekonomii v níž jste takový expert

0/0
17.2.2009 16:24

nestraník001

Re: hlupáku odstupte-budete škodit méně

vaše sociálně demagogická strana namluvila občanům této země, že regulační poplatek je příjem lékaře, za který jezdí na Bahamy a kupuje si Ferrari. ano je pravdou, že poplatek je příjmem lékaře, ale nedílnou pravdou je, že lékaři díky tomuto poplatku dostávají od pojišťoven méně peněz než by dostávali kdyby poplatky neexistovaly. je proto logické, že kdyby se nyní poplatky zrušily v rozpočtu ordinací by tato částka chyběla. a to je přesně těch 6 tisíc měsíčně o kterých mluví pediatrická společnost. jen průměrně inteligentní člověk toto pochopí - sociálně demagogický papoušek bohužel tuto možnost nemá ;-€ 

0/0
17.2.2009 16:36

cara7

Re: hlupáku odstupte-budete škodit méně

Lžeš jako když Mladá fronta tiskne ubožáku!Rv

0/0
17.2.2009 16:45

Alexandr Špáta

Re: hlupáku odstupte-budete škodit méně

Inu, kdo si s Vámi nenotuje, halt lže. I to je charakteristický rys svědků Jehovových.

0/0
17.2.2009 17:39

lepidlo999

Re: hlupáku odstupte-budete škodit méně

Copak vám Svědci udělali, že se do nich neustále navážíte? Že by konkurence?

0/0
17.2.2009 22:15

Alexandr Špáta

Re: hlupáku odstupte-budete škodit méně

Mně nic, jen se mi moc líbil jeden článek, který je tak nějak zmiňoval.

0/0
18.2.2009 7:19

maud

6 000 je netto nebo brutto

0/0
17.2.2009 15:31

rojack

Pane, styďte se

Pane autore, styďte se za to, že jste socdemák. Styďte se za to, že zde používáte socdémáckou demagogii. Vraťte ekonomický titul (jestli nějaký máte).

Každý kdo chce, chápe, že poplatky měly regulační smysl, ale současně se jimi prováděla částečná úhrada zdrav. pojišťoven lékařům, kteréžto prostředky by jim při neexistenci regulačních poplatků musely dát jinak. Proto se nyní pediatři bouří, protože odebrané poplatky chtějí po pojišťovnách jiným způsobem proplatit. To je pochopitelné, aniž bych posuzoval, zda na tyto peníze mají pediatři nárok, či ne.

Pane, jestli jste skutečně ekonom, odložte stranou politickou oranžovou zaslepenost, a přiznejte, že ekonomický smysl poplatky mají.

Ona ovšem socdemácká politika je založená na ohlupování mas těch nespodnějších vrstev, které si neumí dát dvě a dvě dohromady. A každá třicetikoruna je na pivko dobrá, tak proč toho nevyužít, že? Ještě jednou: styďte se pane

 

0/0
17.2.2009 14:51

jmgsx

Re: Pane, styďte se

Souhlasím.Už jenom za to co tento ,,pán" provádí ve Frýdku-Místku.

0/0
17.2.2009 15:01

krabi

Re: Pane, styďte se

být socanem není projevem nízkého IQ, je tam řada lidí s IQ dosti vysokým - Paroubek,Rath, Dryml, Mrština, kakaoBob či Gross. Být socanem je především projevem špatného charakteru. Spousta prostých lidí, kteří mají hrdost a charakter socany nevolí...

0/0
17.2.2009 17:37

Alexandr Špáta

Re: Pane, styďte se

Že byste nám teď ukázal kádrovací schopnosti svědků Jehovových?

0/0
17.2.2009 17:44

Alergik71

Hmmm

1) poplatky byly regulační - omezily nadbytnou péči, ubylo v ordinacích vykecávačů a stejně tak ubylo nemocných...

2) pediatři si stěžují neboť si zvykly na nějaký příjem a ten se jim zmenší (je to tak těžké pochopit? - nehledě na to, že zrovna v této kategorii asi poplatek být zaveden neměl)

3) doplácet na acylpiriny a podobné korunové léky je naprostá blbost stejně jako si pro ně chodit na recept (pokud tam namám další nutné léky a recept neslouží jako seznam...:-/) - zabírám čas doktorům i sobě a navíc čerpám peníze, která pak budou chybět jinde 

0/0
17.2.2009 14:29

editi

Na blogu

iHnus to asi těžko pochopí. Julínkovné je pro ně modla podařených zdravotnických reforem.;-D;-D;-D;-D

0/0
17.2.2009 14:23

krabi

Re: Na blogu

30 Kč je modlou sobeckých socanských vyžírků, kteří na nějakou soilidaritu s těžce nemocnými kašlou. Hlavně když vyžerou těch 30 Kč :-©Rv

0/0
17.2.2009 17:28

Alexandr Špáta

Re: Na blogu

No já bych řekl, že jejich modlou není Julínek. Ale Vy to vidíte určitě tak nějak lépe.

0/0
17.2.2009 17:46

krabi

žádný oběd není zadarmo, ani ošetření dětí

autor si asi myslí, že děti jsou ošetřovány "zadarmo". Nejsou "příteli", platí to pojišťovna z pojistného. A pokud mají mít děti lepší péči je třeba, aby měla pojišťovna možnost efektivně nemocným "pojistnou škodu plnit".

Je jednoznačně prokázáno, že je-li spoluúčast, je to pro celý systém včetně pojištěnce výhodnější a dostane lepší služby.

Nejde o motivaci dětí, ale zejména rodičů, aby více dbali na zdraví svých dětí.

Socialistické zdravotnictví nedostatku, protekcí a úplatků si strčte za klobouk. Julínek nastolil solidární zdravotnictví, kdy se konečně začali léčit těžce nemocní, které sobečtí socanští vyžírkové nechali platit desetitisíce nebo umřít.

0/0
17.2.2009 14:21

georges

Re: žádný oběd není zadarmo, ani ošetření dětí

PřesněR^

0/0
17.2.2009 14:31

Alexandr Špáta

Re: žádný oběd není zadarmo, ani ošetření dětí

No já bych řekl, že to moc přesné není. Julínek vždycky mluvil jen o nějaké té regulaci. Pokud vím ohledně spoluúčasti se nikdy nezmiňoval.

0/0
18.2.2009 7:37

Hackyfish

Re: žádný oběd není zadarmo, ani ošetření dětí

Snad se ale platí zdravotní pojištění ne? Je vidět,že jste nikdy nebyli v sizuaci,kdy jste přemýšleli,kde vezmete na léčbu Vašeho dítěte..V

0/0
17.2.2009 14:33

Ezechiel

Re: žádný oběd není zadarmo, ani ošetření dětí

to myslite tech 30 kc? nebo leceni opravdu vaznych nemoci v radu milionu? na ktera mozna bez reforem nebude?

0/0
17.2.2009 14:46

Hackyfish

Re: žádný oběd není zadarmo, ani ošetření dětí

no víte ono ve výsledku to není jen těch třicet kaček....ale to je je jedno zajedte si k moři....V

0/0
17.2.2009 14:50

rojack

Re: žádný oběd není zadarmo, ani ošetření dětí

Pojištění platíme, ale jak dál, když vybraná suma prostředků na léčbu nestačí? Můžeme zvýšit pojistné, nalít tedy do systému více peněz, farmaceutické lobby budou spokojeny, my budeme mít dále vše "zadarmo". (To se ta socanská demagogie)

Nebo zavést nějaký jiný systém, kterým ušetříme, např. poplatky. Julínek šel tímto směrem a kde je mu konec.

0/0
17.2.2009 14:59

krabi

Re: žádný oběd není zadarmo, ani ošetření dětí

vy asi nemáte ponětí, že třeba operace hluchoty dítěte stojí milion a a jen díky nadacím se tyhle děti za vlády čssd k takové léčbě dostaly, za komoušů to nebylo možné vůbec...

0/0
17.2.2009 15:20

georges

Re: žádný oběd není zadarmo, ani ošetření dětí

Vážený Hackyfischi!Já v té situaci za komunistů byl.Jenom díky pomoci příbuzných v SRN,kde léky byly běžně dcera přežila,dnes je zdráva a dokončuje VŠ.Ze skupiny stejně postižených dětí,kdy paní primářka dostávala socialistický příděl 2 balení na čtrnáct dětí,někteří nežijí.Jak mi na to odepsal socan Farský-dobře jim tak,alespoň tu nezaclánějí.Nikomu to nepřeji.Chřipka ,angína..je k smíchu.Když vidíte,jak se dítě před vašimi očmi dusí,modrá a vy nemůžete pomoci.Třeba to Farskýho potká.

0/0
17.2.2009 15:32

rezjir

Re: žádný oběd není zadarmo, ani ošetření dětí

Proč bych měl být solidární s někým, kdo si špatnou životosprávou zničil své zdraví? Např. s kuřáky a alkoholiky?

0/0
17.2.2009 17:59

Wolf778

Re: žádný oběd není zadarmo, ani ošetření dětí

1. Argumentujete demagogicky. Těžce nemocní nejsou zdaleka jen kuřáci a alkoholici, ale například pacienti s rakovinou všeho možného - typicky to bývají důchodci, ale chápu, že pravý komunista nebude mít slitování s někým, kdo není schopný práce... :-)

2. Nechť je po Vašem a nechť poplatky zbůsobily, že peníze se ušetřené prostředky nově spotřebovávají výhradně ve prospěch tlusťochů, kuřáků, alkoholiků a jiných zlořádů. Jaké je logické řešení? Ano, správně - nějaká podoba komerčního zdravotního pojištění. Ale jinak si rybník vypouštíte pěkně :-)

0/0
17.2.2009 18:23

compli

Re: žádný oběd není zadarmo, ani ošetření dětí

Vite, on ten solidarni, zneuzivany system zaslouzil reformu, ale poplatky jsou pouze jinou formou dani do zdravotnictvi at uz jsou pojmenovany jakkoli. Ono, pokud by nekdo chtel skutecne zamezit zneuzivani systemu zdravotnictvi, pak by napriklad v prve rade stat a pojistovny mely kontrolovat, zda jsou vykony a platby uctovany spravne a kde jsou potencionalni uniky. Dobre placeni zamestnancia manageri pojistoven sedi ve svych palcich a mecini. Napriklad bych cekal, ze bude zaveden princip osobni odpovednosti za sve zdravi formou malusu napriklad pro kuraky, pro lidi, kteri ze zjevnych duvodu prezirani trpi nadvahou a s tim spojenymi zdravotnimi komplikacemi, ze vyznavaci tzv. adrenalinovych sportu budou po 10 zlomeninach a urazech nuceni se pripojistit.  Proste, ze se pojistovny zacnou chovat standardne ke svym zneuzivacum. Ze bude definovana standardni pece, ktera bude plne hrazena z pojisteni dle nasi ustavy, a ze hazarderi a nepoucitelni budou mnuset priplacet. Ja nemam problem

0/0
17.2.2009 19:07

compli

Re: žádný oběd není zadarmo, ani ošetření dětí

se solidarnim systemem pro lidi kteri se ne vlastni vinou dostali do spatne zdravotni situace, kteri maji v zivote tu smulu, ze z genetickeho hlediska maji handicap, nebo jim nekdo jiny znicil zdravi. Ale o tomto ta reforma neni a proto s jeji formou nemohu souhlasit. Ono je podezrele uz to, ze ministr se svym poradcem - lekar a lekarnik v podstate usili tuto reformu tak, aby z ni meli nejvetsi prospech prve urcite skupiny. Toto se deje leta na mistni urovni v obcich a obavam se, ze toto je pouze odrazem komunalni politiky. Jen si vzpomente, jak pri regulaci marzi lekaren lekarnici svorne kriceli, ze je to likvidacni a ze budou krachovat. No, nejak jsem si toho nevsiml. Uteseny rozvoj prijmu lekarniku (majitelu) je videt vsude okolo. Jsem zastancem, aby ti schopni meli zisky odpovidajici jejich usili, ale to v tomto pripade neplati.

0/0
17.2.2009 19:15

compli

Re: žádný oběd není zadarmo, ani ošetření dětí

No a jeste jednu poznamku. Neni tajemstvim, ze zdravotni pojistovny maji na svych strankach seznamy dluzniku zdravotniho pojisteni. Takze pokud si date chvilku prace a odtrhnete svuj ideologicky zapal na konkretni udaje, tak napriklad zjistite, ze VZP v kategorii dluzniku nad 1 000 000 Kc k datu 31.1.2009 je celkova dluzna suma 5 409 627 018 Kc. Jednoduse receno temer pet a pul miliardy Kc. TO jsou penize, ktere v systemu chybi. A verim tomu, ze vsichni dluznici a pripadni zamestnanci techto dluzniku prubezne cerpaji ze solidarniho zdravotniho systemu. Takze hystericke vylevy nove mynistryne jsou naprosto mimi misu, a pokud nema na to, aby si ujasnila takto verejne pristupne informace a setrvava na bludech dvojice Julinek Cikrt, pak tam nema co delat, stejne tak ti, kteri tyto bludy neustale obhajuji. podotykam, ze se jedna POUZE o VZP a POUZE o dluhy nad jeden milion korun. Celkova skutecnost bude podstatne vyssi.

0/0
17.2.2009 19:43

Radim Paseka

kompromis

Samozřejme, že je to kompromis, kdyby bylo po vašem, tak neřvou jenom pediatři, ale všichni. Když se vláda rozhodla, ze sociálních důvodů, osvobodit od poplatků děti, tak na to hold doplatili pediatři, chápu, že to bylo horkou jehlou, ale tlak přišel od vás.

0/0
17.2.2009 14:21

Alexandr Špáta

Re: kompromis

A není to tou horkou jehlou tak nějak od počátku?

0/0
17.2.2009 20:05

georges

Váš zásadní omyl

je v tom,že poplatky jsou pouze regulační.Druhým cílem bylo"odlehčit"pojišťovnám.Proto se již hodnoty bodu nevalorizovaly.A tak pediatři pracují za dřívější ceny.Mohou si to v tom systému dnes vynahradit tím,že co návštěva,to kontrola,lépe dvě.A jsme zase tam,kde jsme byli.

0/0
17.2.2009 14:15





Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS

Najdete na iDNES.cz

mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.