Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Majklino

Nadouvání Robina Hooda z Čeladné

http://michalpolak.blog.idnes.cz/c/53304/Nadouvani-Robina-Hooda-z-Celadne.html

0/0
16.10.2008 15:32

wiki5

ja myslim, ze byste mel

"Jsem poslanec a většinou se za to nestydím. Ekonom, sociální demokrat - ani za to se nestydím. "

0/0
24.4.2008 7:10

wiki5

furt

lepsi hasici nez pastelkovneRv

0/0
24.4.2008 7:06

dutina

Reaguji na odpovědi poslance Rafaje.

Panebože ,jeden o voze druhý o koze.A pokud mluvíte podvůdek ,když byl Paroubek na exkurzi na Paskově vystupoval jako by ODS zvyšovalo odchod do důchodu od 60let do 65.Přitom ČSSD jak vládlo, zvýšilo odchod do důchodu do 63 let.Ale  já vám to ještě vysvětlím polopaticky: ODS nepotřebuje uplácet voliče jako vaše strana ,protože budou komunální volby tak se mluví o lepší ochraně majetku,mimo jiné Ostrava buduje integrovaný záchranný systém ,který to bude stát o něco více než ty stříkačky.To vše bude pro všechny občany,narozdíl od vás ,kdy podplácíte určitou část občanů (státní zaměstnance,lidi s menšímy příjmy) ve víře ,že vás pak budou volit.Což stříkačky opravdu ,ale opravdu voliče neovlivní.

0/0
24.4.2008 4:28

ant.

...nevážený soudruhu...

....asi jste nepostřehl, že když 8 roků řádila ve vládě tlupa asociálních šibalů, tak všechny rozumné věci - ano, i takové zázraky se staly - byly zásluhou ČSSD...proč jste tenkrát nevykřikoval, že to není zásluha ČSSD, ale rozpočtu, tedy všech občanů - snad s výjímkou volyčů levice, protože ti většinou nepracují a žijí ze sociálních dávek - no, ono bylo lepší investovat do Grippenů a obrněných transportérů, tam jsou přece jen vyšší úplatky...;-)

0/0
23.4.2008 23:00

Koncepce

Mnozí

zde nejsou schopni pochopit podstatu.Jdou za svým "světlem".Tato reklama bude zanedlouho z důvodů, které jste uvedl stažena.Ale svůj účel splnila.Obdivovatelé "světla" jsou nadšeni.

Tato investice je bezesporu správná, ale je to investice náš všech.

0/0
23.4.2008 17:52

Todd Bertuzzi - vrah cenzorů

Ano soudruhu poslanče

Je to to samé jako socanské : Jistoty a prosperita , pastelkovné , zdravotnictví zdarma. To se také slibuje z našich peněz. Ale ti hasiči jsou narozdíl od vámi vyživované levicové nemajetné spodiny alespoň užiteční.

0/0
23.4.2008 16:39

StandaT

hmmm

Tak jsem zabloudil na Váš blog, pane poslanče, přečetl zpětně několik příspěvků a položil si otázku: proč tady nelze, sakra, dát zápornou karmu?!

0/0
23.4.2008 14:10

Petr Rafaj

Re: hmmm

To je mi líto, obraťte se na admina... Ale jinak mě těší, že jste si početl;-D

0/0
23.4.2008 15:12

dutina

Pane poslanče

tohle vaše ztrapňování ,které nevidíte ,je těžká  intelektuální zkouška pro nás pravičáky.Je vidět ,že jste se zaslouženě dostal do parlamentu ,Jirka má skutečně čuch na politiky vašeho ražení.

0/0
23.4.2008 13:46

Petr Rafaj

Re: Pane poslanče

Milá dutino (v hlavě), vaše naprosto nepřehlédnutelná ironie je vysloveně potěšující a cítím se pro dnešek osvěžen. Děkuji...

0/0
23.4.2008 15:13

Todd Bertuzzi - vrah cenzorů

Re: Re: Pane poslanče

Co mu nadáváte ? Jste poslanec nebo obsluha prasečáku ?

0/0
23.4.2008 16:41

Tomáš Fiala

Fůůůůůůůůůůůůůůůůůůůůůůůj

No to jsou fakt svině ty modré straky. Hnusní odéesáci chtějí koupit ze státního rozpočtu vybavení státním hasičům, aby nám mohli tito poskytovat lepší ochranu, případně záchranu našich majetků. A dokonce jim to je málo. Chtějí novou technikou podpořit dobrovolné hasiče. To je tak neskutečné svinstvo, že z toho celý den zvracím. Už aby vládu převzala ČSSD a tyhne zvrhlosti ZRUŠILA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Že ta reklama je poněkud pitomá je faklt, ale ne tolik, jako pláč socánků nad tím, že někdo druhý něco dělá a oni umí jen rušit...

0/0
23.4.2008 12:45

Shackall0

Re: Fůůůůůůůůůůůůůůůůůůůůůůůj

To není o tom, že někdo něco dělá. To je o tom, že ODS staví kampaň na tom, že ZE STÁTNÍHO rozpočtu nakoupit nějaké věci (jakkoliv jsou užitečné). Na tom přece nelze stavět, neb to můžete Vy nebo já začít dělat teď od počítače. Určitě Vás totiž;-) napadnou další věci, kam byste investoval nějaké miliony

0/0
23.4.2008 12:51

Tomáš Fiala

Re: Re: Fůůůůůůůůůůůůůůůůůůůůůůůj

Hasiči, stejně jako Policie a armáda jsou státní. Nákup čehokoli (i židle náčelníka) se tedy hradí ze státního rozpočtu. Opravdu jste socánci a jejich příznivci tak hloupí? Nebo jenom musíte plkat nesmysly za každou cenu? Co chcete? Aby to ČSSD taky zrušila? A čím budou hasiči hasit, až se stávající technika rozpadne? Vezmou kýble? Nebo si půjčí od dobrovolných ty jejich muzeální veterány? Jste fakt nemožní. Jestli Vám vadí, že se státní hasiči financují ze státních peněz, tak je zprivatizujte...

0/0
23.4.2008 12:59

Shackall0

Re: Re: Re: Fůůůůůůůůůůůůůůůůůůůůůůůj

To ale nezpochybňuji! Klíčová otázka je, zda se jedná o nutné investice (na nich ale nelze budovat kampaň), nebo o investice, které jsou jaxi navíc. Hasiči, stejně jako policie přitom nemají problém utratit libovolný objem peněz - to samozřejmě není nic, za co bych jim nadával. Ministr je tu ale od toho, aby požadavky svých lidí držel na uzdě, jinak by třeba dálniční policie koupila dva Veyrony a jako obvyklý služební vůz používala Maserati Quadroporte. Stejně tak by i hasiči třeba v Kladně "využili" tank vybavený stříkačkou a helikoptéru. Stejně jako rodina musí i instituce vystačit s tím, na co má. Apropo - u nás ve vesnici mají hasiči Tatru 815 6x6 CAS a Liaz s dlouhou "karosáckou" kabinou. To sice nejsou nejmladší vozy, ale svoji práci zastanou dobře. Tatra 148 nebo IFA či Avia (tedy ty Vaše muzeální veterány) se používá už jen minimálně a to u sborů, které zas tak náročné podmínky nemají.

0/0
23.4.2008 13:20

František 1.

Re: Re: Re: Re: Fůůůůůůůůůůůůůůůůůůůůůůůj

Od revoluce zatím žádná vláda v takovém rozsahu stříkačky nekoupila. Možná, že vám stále dostačuje ta tatrovka, kterou v zimě nerozjedou, trysky staré dvacet let a pumpy v rozkladu. Zatím jste nejspíše ještě nevyhořel. Pokud by se vám to někdy stalo, budete civět na ciferník a každou vteřinu nadávat na neschopné nepřítomné hasiče. Dnes při hašení například pouze moderní koncovka dokáže šetřit s vodou a hasit mnohem účinněji. Ale chápu i váš postoj, držet hubu a čekat, dokud se to těm blbcům požárnickejm nerozpadne. Zvlášť pokud máte nejen sociální ale i pyromanské sklony;-D

0/0
23.4.2008 13:54

Shackall0

Re: Re: Re: Re: Re: Fůůůůůůůůůůůůůůůůůůůůůůůj

Kolego, já o nákladních autech něco málo vím, takže Vás musím ubezpečit, že se mýlíte. Tatrovku, pokud je alespoň v obstojném stavu, rozjedete i v minus padesáti, akorát na to potřebujete letlampu. V českých podmínkách stačí bohatě Hospodářské noviny a zapalovač. U nového Iveca nebo Denisse si tak tím jistý nejsem. Poškození motoru a vůbec celého auta přitom tak  rozsáhlé nebude, ty motory najedou bez větších oprav i 2 miliony kilometrů, taktéž zbytek auta je prakticky nezničitelný. Kolik hasičáků má tolik najeto????

Pokud byste chtěl argumentovat věcně (tedy ne staré auto fuj, musíme koupit nové), zmínil byste nevýhodu vzduchového odpružení u velké části T815. To opravdu není v kombinaci s plnou cisternou to pravé ořechové a například kamarád se s tím zdatně vysekal. Doporučuji diskuse na www.pozary.cz, tam si rozšíříte obzory. A hlavně, jak říká p. poslanec, tady vůbec nejde o samotný záměr koupit nové stříkačky!

0/0
23.4.2008 17:10

Tomáš Fiala

Re: Re: Re: Re: Fůůůůůůůůůůůůůůůůůůůůůůůj

To je právě to, čím jsou mi socánci totálně směšní. Modří ptáci udělali hloupou reklamu na svůj zájem vybavit hasičské záchranné sbory novou technikou. Oranžády chtějí tvrdit, že tyto náklady jsou zbytné. Budiž. Ale dobré by bylo kdyby zároveň řekli jak lépe a pro stát efektivněji je možno tento obnos využít.

Na politckém trhu se mi tedy nabízí trapná igelitka, ve které je zabalena nová záchranná technika. Nebo krásná taška od Versaceho, ve které ja akorát tak nas*áno, konstruktivního nic. Já jako zákazník-volič si s dovolením ho*na nevyberu. Až se čirou náhodou stane, že mi ČSSD nabídne zboží (bez ohledu na obal), které pro mě bude atraktivní, klidně ho koupím. Zatím mi nenabízejí vůbec žádné zboží, ani atraktivní ani neatraktivní. Nabízejí jedno velké NIC. A jediné co dovedou, je hanět zboží toho druhého.

0/0
23.4.2008 14:00

dutina

Re: Re: Fůůůůůůůůůůůůůůůůůůůůůůůj

Protože budou komunální volby ,ODS mluví o stříkačkách protože má jedno heslo: Můj domov ,můj kraj.Pokud budou parlamentní volby bude mít třeba heslo: snížíme daně .Zatím co ČSSD nic jiného nevymyslí než zesměšňovat ,rušit co se zavedlo,negativně všechno napadat.Jestli si myslí ,že to přiláká voliče ,spíše naopak .

0/0
23.4.2008 14:04

Petr Rafaj

Re: Re: Re: Fůůůůůůůůůůůůůůůůůůůůůůůj

A znovu dutina v hlavě -  tady přece ale naprosto nejde o to, co se hasičům koupí, ale ten směšný a podle mě primitivní podvůdek, jako by to pomalu kupovala ODS ze svých úspor. Když to otočím - pořád se něco kupuje, ale vážně neustále. Kdyby každá strana, co je zrovna u moci, měla zdůrazňovat při každém nákupu, že "to" zařídila, tak nás tyhle inzeráty zaplaví...

0/0
23.4.2008 15:20

dutina

Re: Re: Re: Re: Fůůůůůůůůůůůůůůůůůůůůůůůj

Panebože ,jeden o voze druhý o koze.A pokud mluvíte podvůdek ,když byl Paroubek na exkurzi na Paskově vystupoval jako by ODS zvyšovalo odchod do důchodu od 60let do 65.Přitom ČSSD jak vládlo, zvýšilo odchod do důchodu do 63 let.Ale  já vám to ještě vysvětlím polopaticky: ODS nepotřebuje uplácet voliče jako vaše strana ,protože budou komunální volby tak se mluví o lepší ochraně majetku,mimo jiné Ostrava buduje integrovaný záchranný systém ,který to bude stát o něco více než ty stříkačky.To vše bude pro všechny občany,narozdíl od vás ,kdy podplácíte určitou část občanů (státní zaměstnance,lidi s menšímy příjmy) ve víře ,že vás pak budou volit.Což stříkačky opravdu ,ale opravdu voliče neovlivní.

0/0
24.4.2008 4:25

Z-S

Vsak onu Jistotu a prosperitu

by taky Jyrka nezaplatil ze sve kapsy, ze...

0/0
23.4.2008 12:41

vioš

souhlas

Souhlasím, ta reklama na ODS je trapná a vlezlá. Ale Langer jinak  dělat neumí. Zviditelňování je jeho hlavní politická činnost. Jako kdyby se za  socdem žádné hasičské vozy nekopovaly. To, co dnes u hasičů jezdí, asi spadlo z nebe. 

0/0
23.4.2008 12:31

František 1.

Re: souhlas

Za celých osm let vlády socanů, později sockomoušů se koupilo zhruba deset nových hasičáků. Navíc to byla iniciativa poslanců všech stran při řezání medvěda. Mimochodem většina has. vozů je ze začátku 80 let min. stol. Věřím, že by je socani jistě bez problémů nechali sloužit a za ušetřené peníze vymysleli další obdobu pastelkovného nebo zajímavou zahraniční cestu pro Paroubka a jehosuitu. I když současného pana ministra určitě nemusím, je tisíckrát kvalitnější než bývalý Standa nebo nebohý udavač Bublan. O panu autorovi ani nemluvě.

0/0
23.4.2008 13:44

pefben

Každý dle svého

Někdo kupuje stříkačky, někdo byty na Floridě, jak kdo.....

0/0
23.4.2008 12:24

TrueRobos

Nedivím se, že se nestydí

že je sociální demokrat. K stáru člověk totiž obvykle blbne...

0/0
23.4.2008 12:21

Dzejpi

K autorovi

Nestydět se za to, že jsem sociálním demokratem, to chce zvlášť silný žalůdek.

0/0
23.4.2008 12:21

Gott Karel

Já budu ODS volit

Díky jejím reformám se mi snížili daně. Oproti tomu vaše strana mi chce daně opět zvýšit. Z mého úhlu pohledu se ke mně chováte jako zloději.

0/0
23.4.2008 12:20

xyman

Re: Já budu ODS volit

Gott Karel- souhlasím, taky nevím, proč bych měl (PROBOHA) někdy nedejbože volit čssd. Také teď mám menší daně, takže slova o zlodějích z čssd jsou naprosto na místě!

0/0
23.4.2008 15:37

Shackall0

Ach jo....

Ještě by mohli modří ptáci slíbit dotaci vesnickým fotbalovým klubům a kvůli bezpečnému chovu velkých psů něco málo přiklepnout na kynologická cvičiště. Kromě hasičů by tak šli volit modře také fotbalisti a pejskaři, to může být v čtyřtisícové obci tak sto lidí, což je při dvou tisících oprávněných voličů, ze kterých jde volit cca 500 rozhodující element. Prostě volební korupce jak vyšitá.

A já hlupák myslel, že volím pravicovou stranu. Ach jo :-©

0/0
23.4.2008 12:12

Shob34

Re: Ach jo....

Jsi smesny, chudacku! Ty jsi ODS nikdy nevolil.

0/0
23.4.2008 12:18

Shackall0

Re: Re: Ach jo....

No, pokud bys napsal, že jsem nikdy nevolil pravici, asi bych ti chtě nechtě musel dát za pravdu.

Zkus se teď ale odprostit od toho, že tenhle článek psal socan, a přečti si ho jeěště jednou. Tobě ten přístup modrých  přijde OK???????????

0/0
23.4.2008 12:46

bapchpytho

Mlčte poslanče,

když vidím, co vaše strana společně s ksčm vyvádíte ve Frýdek-Místku, tak Vám vůbec nepřísluší nic komentovat.Je mi zle ze všech soc.demoktatů z mého města :-©

0/0
23.4.2008 12:08

Shackall0

Re: Mlčte poslanče,

A proč by měl mlčet? To se jako má ODS chovat na krajské a komunální úrovni jako parta bolševiků (tam tu dotaci, tam onu, ten stadion nám příjde slavnostně otevřít ten poslanec, aqupark přímo ministr). U ČSSD mi tenhle postup nevadí, protože to je standartní levicová politika, ale u ODS je mi z něj na :-©

0/0
23.4.2008 12:15

a co třeba

Jak úsměvná je Vaše starostlivost TEĎ !

Proč nebyla ta péče dřív a proč jste nic- kromě masivního zadlužování (pětinásobek vraceného  majetku církvím, proti kterému protestujete ! ) nedělali  ? Vašwe slavná strana má holt jen pusinku a slovo anti . To je vše, co umí. Dost zoufalé. To se ani trochu nestydíte ???

0/0
23.4.2008 12:08

stastu

Napíšete

někdy něco konstruktivního nebo má Vaše strana tendence jenom vše pokrytecky špinit?

0/0
23.4.2008 12:07



NOVÝ KODEX BLOGERA

Petice

Jaké jsou novinky kromě Politické arény? Podívat se můžete tady.

Žebříčky



Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS

Najdete na iDNES.cz

mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.