Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
ZS

Z-S

23. 4. 2008 12:41
Vsak onu Jistotu a prosperitu

by taky Jyrka nezaplatil ze sve kapsy, ze...

0 0
možnosti
TJ

vioš

23. 4. 2008 12:31
souhlas

Souhlasím, ta reklama na ODS je trapná a vlezlá. Ale Langer jinak  dělat neumí. Zviditelňování je jeho hlavní politická činnost. Jako kdyby se za  socdem žádné hasičské vozy nekopovaly. To, co dnes u hasičů jezdí, asi spadlo z nebe. 

0 0
možnosti
F1

František 1.

23. 4. 2008 13:44
Re: souhlas

Za celých osm let vlády socanů, později sockomoušů se koupilo zhruba deset nových hasičáků. Navíc to byla iniciativa poslanců všech stran při řezání medvěda. Mimochodem většina has. vozů je ze začátku 80 let min. stol. Věřím, že by je socani jistě bez problémů nechali sloužit a za ušetřené peníze vymysleli další obdobu pastelkovného nebo zajímavou zahraniční cestu pro Paroubka a jehosuitu. I když současného pana ministra určitě nemusím, je tisíckrát kvalitnější než bývalý Standa nebo nebohý udavač Bublan. O panu autorovi ani nemluvě.

0 0
možnosti
PP

pefben

23. 4. 2008 12:24
Každý dle svého

Někdo kupuje stříkačky, někdo byty na Floridě, jak kdo.....

0 0
možnosti
MR

TrueRobos

23. 4. 2008 12:21
Nedivím se, že se nestydí

že je sociální demokrat. K stáru člověk totiž obvykle blbne...

0 0
možnosti
JP

Dzejpi

23. 4. 2008 12:21
K autorovi

Nestydět se za to, že jsem sociálním demokratem, to chce zvlášť silný žalůdek.

0 0
možnosti
VU

Gott Karel

23. 4. 2008 12:20
Já budu ODS volit

Díky jejím reformám se mi snížili daně. Oproti tomu vaše strana mi chce daně opět zvýšit. Z mého úhlu pohledu se ke mně chováte jako zloději.

0 0
možnosti
X

xyman

23. 4. 2008 15:37
Re: Já budu ODS volit

Gott Karel- souhlasím, taky nevím, proč bych měl (PROBOHA) někdy nedejbože volit čssd. Také teď mám menší daně, takže slova o zlodějích z čssd jsou naprosto na místě!

0 0
možnosti
S

Shackall0

23. 4. 2008 12:12
Ach jo....

Ještě by mohli modří ptáci slíbit dotaci vesnickým fotbalovým klubům a kvůli bezpečnému chovu velkých psů něco málo přiklepnout na kynologická cvičiště. Kromě hasičů by tak šli volit modře také fotbalisti a pejskaři, to může být v čtyřtisícové obci tak sto lidí, což je při dvou tisících oprávněných voličů, ze kterých jde volit cca 500 rozhodující element. Prostě volební korupce jak vyšitá.

A já hlupák myslel, že volím pravicovou stranu. Ach jo :-©

0 0
možnosti
S

Shob34

23. 4. 2008 12:18
Re: Ach jo....

Jsi smesny, chudacku! Ty jsi ODS nikdy nevolil.

0 0
možnosti
JS

bapchpytho

23. 4. 2008 12:08
Mlčte poslanče,

když vidím, co vaše strana společně s ksčm vyvádíte ve Frýdek-Místku, tak Vám vůbec nepřísluší nic komentovat.Je mi zle ze všech soc.demoktatů z mého města :-©

0 0
možnosti
S

Shackall0

23. 4. 2008 12:15
Re: Mlčte poslanče,

A proč by měl mlčet? To se jako má ODS chovat na krajské a komunální úrovni jako parta bolševiků (tam tu dotaci, tam onu, ten stadion nám příjde slavnostně otevřít ten poslanec, aqupark přímo ministr). U ČSSD mi tenhle postup nevadí, protože to je standartní levicová politika, ale u ODS je mi z něj na :-©

0 0
možnosti
ACT

a co třeba

23. 4. 2008 12:08
Jak úsměvná je Vaše starostlivost TEĎ !

Proč nebyla ta péče dřív a proč jste nic- kromě masivního zadlužování (pětinásobek vraceného  majetku církvím, proti kterému protestujete ! ) nedělali  ? Vašwe slavná strana má holt jen pusinku a slovo anti . To je vše, co umí. Dost zoufalé. To se ani trochu nestydíte ???

0 0
možnosti
SS

stastu

23. 4. 2008 12:07
Napíšete

někdy něco konstruktivního nebo má Vaše strana tendence jenom vše pokrytecky špinit?

0 0
možnosti
  • Počet článků 52
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1595x
Jsem poslanec a většinou se za to nestydím. Ekonom, sociální demokrat - ani za to se nestydím. V poslední době jsem na to stále více hrdý.

Seznam rubrik