Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

petrof

6. 2. 2008 11:38
ještě 2 dny budou levičáci kvičet..

Rafaji doufám, a se mnou většina národa, že pan Klaus zůstane, a Vy a vám podobní levičáci budete mít "po žížalkách".

Připravte se, že budete psát o něčem jiném. Třeba o tom, jak se daří cizákům a čechoameričům v čechách a jak odtud rychle utíkají!! R^ 

0 0
možnosti

Petr Rafaj

6. 2. 2008 12:58
Re: ještě 2 dny budou levičáci kvičet..

Celkem rozumím tomu, že poslední sva roky mizí - s Topolánkem vážně není k vydržení;-D

0 0
možnosti

Johan

6. 2. 2008 11:29
Pane Rafaji,

buď jste slušný člověk a děláte si alibi pro gaunera Paroubka, nebo jste stejný jako on, což by mě mrzelo.

0 0
možnosti
MH

Helena1

6. 2. 2008 11:07
Stydím se za všechny, co chtějí američana za ČR prezidenta.

Ale nervózní nejsem, jen mi ta bezcharakternost pana Švejnara vadí. (důkazy viz články v tiskovinách všecho druhu)

0 0
možnosti
VU

Kamil

6. 2. 2008 11:02
Jedna rovnice

Na kadnidátku postavím bývalé traktoristy, pingly a koloťuky = Mám strach z tajné volby.

Máte to těžké Rafaji. Na druhou stranu bych se nedivil, kdybyste už měl v kapse od Dalíka pár milionů a teď tady jenom hrajete divadlo, abyste vypadal nenápadně...;-D;-D;-D

0 0
možnosti
VV

vladino

6. 2. 2008 10:54
Ukázalo se, že národ si přeje změnu...

Opravdu se to ukázalo? Kde, prosím? Já si rozhodně nepřeji opětovný nástup komančů k moci, k čemuž jim má dopomoci JŠ. ;-O;-O;-O(Y)

0 0
možnosti

Vencast

6. 2. 2008 11:02
Re: Ukázalo se, že národ si přeje změnu...

Také bych rád viděl jakou změnu? Rv Korouhvičku na místě prezidenta? Ale Váš názor je pro mne jasný a budu ho respektovat .

0 0
možnosti

Šelest z Brna

6. 2. 2008 10:44
Shrnutí

Kandidaturou na presidenta ČR se Jan Švejnar dopustil patrně největší trapnosti svého dosavadního života. Jeho nesoudnost je až nestoudná. Však také v čase za svůj neuvážený čin zaplatí.

Možná následně alespoň něco pochopí - třeba však ne.

Autor výše uvedeného článku stane se časem směšným pro všechny své potomky.

0 0
možnosti
  • Počet článků 52
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1595x
Jsem poslanec a většinou se za to nestydím. Ekonom, sociální demokrat - ani za to se nestydím. V poslední době jsem na to stále více hrdý.

Seznam rubrik