Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

pepa01

všechno jde do haj..u

kdysi na radiu Wave vysílali pořad Base, byl to nejlepší DnB pořad, 2 hodiny bez reklamy, no a do roka ho zrušili, že prej měl málo posluchačů,

a aby to nebylo málo, zrušili celý rádio Rv

už zbývá jen R1, tam to ale jede stěží hodinu s reklamou v půlce

0/0
16.10.2009 22:58

manawatu

no jo (,?)

jednou jsem to naladil,a později s překvapením zjisti,že je to státní stanice:-)je mi jasné že v postklimakteriální ,státní kultuře to nemohlo fungovat dlouho . jinak je to myslím fuk.

0/0
8.11.2008 10:18

cara al sol

Re: no jo (,?)

Mně zase není jasné, jakou má mít ta stanice veřejnoprávní funkci, když hraje "cool" věci pro mladé, které si mohou poslechnout (a jistě poslechnou) jinde. Swastika eyes je poměrně kvalitní kousek, ale ve veřejnoprávním rozhlase bych si představoval spíš Šostakoviče, Dvořáka nebo Oscara Petersona.

0/0
8.11.2008 10:55

cara al sol

Re: no jo (,?)

To samozřejmě nemění nic na tom, že ten závěr Rady je naprosto idiotský.

0/0
8.11.2008 10:56

ShArKland

123123

Nesouhlasím s tím, že by měla být televize jen o masové zábavě.

0/0
5.11.2008 20:55

102030abc

V mnohem ma autor pravdu

Autora článku neznám a nemyslím si, že je u nás rozšířené patolízalství USA. Naopak, je zde obrovské mnoožství rudých rusofilů, bolševiků a revizionistů chtějící návrat k všemocnému Kremlu.USA nezbožňuju, ale bez kooperace s jendou významnou stranou světového systému se neobejdeme..a v tom případě volím EU a USA..raději než zemi rudého bratra na východě. Nicméně to nemění nic na faktu, že ohledně nepřípustné a trapné cenzůry má autor pravdu!! Prostě má. Podle mě je svoboda projevu opravdu nedělitelná a měla by být univerzální.Obecně jsem pro to, aby ten stupidná paragraf o podpoře hnutí..atd. byl zrušen.Nemělo by být možné spáchat trestný čin projevováním svého názoru.To je odporné..a bylo to tady od roku 1938 s krátkou pauzou do roku 1989..to snad stačí ne? Rada pro rozhlasové a TV vysílání by se měla zrušit..hned potom, co budou zrušena  zybtečná veřejnoprávní média.paraziti,  "kterým ze svého oběda platíme povinnou daň" ((-: Cokoli je zábavné,není nudné a šedé..není veřejnoprávní

0/0
5.11.2008 8:44

55108311

Re: "svoboda projevu opravdu nedělitelná"

R^

Vzpomínám, jajk jsme se před 20ti lety smáli tomu, že komunisti po nás chtěli, abychom odsuzovali pamflet Několik vět, ale ani za boha nám ho nechtěli ukázat.

Dneska mám odsuzovat fašismus, ale nesmím se dozvědět, co vlastně hlásá.

0/0
8.11.2008 3:01

cara al sol

Re: "svoboda projevu opravdu nedělitelná"

R^

0/0
8.11.2008 10:50

Homer2@

Re: "svoboda projevu opravdu nedělitelná"

To je fakt, nechápu, proč je možné v USA koupit na DVD Triumph Des Willens (Vítězství vůle) a u nás ne. Kolik lidí by asi oslovilo téměř dvouhodinové vyřvávání nácků na sjezdu NSDAP v roce 1934? A ti, kteří nacismus vzývají, se k tomu stejně lehce dostanou.

Já jsem to ze zvědavosti chtěl vidět, když už to mám odsuzovat. A je to zajímavé pokoukání. Je tam vidět, jak vypadal Norimberk před válkou a je možné porovnat jak vypadá díky Hitlerovi teď (historické centrum naprosto zničené válkou). Je tam také vidět, jak lze manipulovat lidmi, jak vypadá kult osobnosti a kde čerpal George Lucas nápady pro Hvězdné války.

Skoro bych řekl, že by to měl být povinný film už na druhém stupni základní školy.

0/0
8.11.2008 10:50

55108311

Re: "svoboda projevu opravdu nedělitelná"

Nejlepší na tom je, že vlastně připravujeme půdu budoucím totalitám a vychováváme jim kývající masy.

0/0
8.11.2008 15:35

herulinka

Rádia

Ona tady vůbec všechna rádia jdou do háje, vše skupuje jedna společnost, které jde akorát o peníze, posluchači jsou v žebříčku jejich zájmů až na posledním místě. Takže v tomhle oboru už se asi nemůžeme divit vůbec ničemu.

0/0
5.11.2008 7:40

wostrey

Re: Rádia

podobne nesmyslne jako v pripade soukromych nemocnic..."majitelum jde jen o zisky, na pacientech jim nezalezi"...1. o co jineho by asi slo, nez o prachy a za 2. k tomu, aby ty prachy byly, radio musi mit posluchace a nemocnice musi lecit. Tezko nekdo zada reklamu do radia, ktere bude poslouchat patnact lidi nekd ena vysocine (priklad).[>-]

0/0
5.11.2008 10:04

cekon

Zloděj křičí chyťte zloděje,

že ano pane Rafaj. Čestmír Konečný.

0/0
5.11.2008 5:45

lunak

Re: Zloděj křičí chyťte zloděje,

8-o?

0/0
5.11.2008 21:50

Joe Camel

Ochutnali vlastní medicínu:

S pobavením sleduji tuto kauzu, protože poprvé dopadla ruka cenzorů hlídajících názorovou nezávadnost na ultralevičáckou kapelu a to ještě paradoxně kvůli podpoře fašismu. I když ultralevičáci jsou jsou si s fašisty v mnohém velmi názorově blízcí. Já sám jsem zastánce názoru, že svoboda projevu je nedělitelná, buď existuje neomezeně, nebo není. To co předvedla Rada, mizerný překlad, hledání jinotajů a narážek, které tam nejsou, je běžná praxe při "hodnocení" závadnosti kapel a textů, tzv. ultrapravicových skupin, které předvádí policie,soudy a různé obskurdbí "nevládní" spolky. Pokud se stejný metr použije na oblíbenou proti bushovskou písničku, zdvihne se nebývalý povyk. Zejména z řad těch, kteří stejným způsobem bojují proti zlým "náckům". Přitom nikomu nevadí, že komerční rádia zhusta hrají písničky  od levicových kapel počínaje, jejichž texty jsou plné podpory tířdního boje a podobných pitomostí, které zcela evidentně spadají pod § Podpory a propagace hnutí.... ,

0/0
5.11.2008 0:25

Joe Camel

Re: Ochutnali vlastní medicínu:

.... , přes rapery s texty plnými černého rasizmu a propagace drog, až po úplně pitomoučkou Pink. A taky zde bez problémů koncertují, z pódia vyzívají ke konzumaci drog (viz koncert slídícího psa), o různých feminacistických či anarchistických partičkách vyzívající k násilné destrukci systému ani nemluvě (např. Submission Hold, LeTigre, atd.) Takže jak jsem psal v úvodu, s pobavením sleduji veselý příběh s názvem"Ochutnali vlastní medicínu a prskají a nadávají, že je hořká a hnusná".

0/0
5.11.2008 0:25

other_side

proc jen

proc jen mam pocit z tech prispevku, ze to nikdo nepochopil? kdo neni slepy, ten to preci musi pochopit oc autoru slo?

0/0
4.11.2008 22:50

ifek_

Ach jo, pane Rafaji...

Patolízalství směrem k USA?? Pane Rafaji, vy jakožto stínový vůdce sockomunistického frýdeckomísteckého magistrátu, osvícený politik, který spojil brilantně kariéru s podnikáním, tímto nádherně a otevřeně dáváte na odiv svoji preferenci novodobého konzervativního marxismu a neustále se oháníte demokratickým pluralismem. Vy a vaše strana KSČSSD nemáte se svobodou NIC společného a chudáci Češi, oblblí médii a oprášeným politickým marketingem Národní fronty, odkud vaše KSČSSD po roce 1990 vyšla krásná a zcela narovnaná. Ano, lížete pomalu, nenápadně a čím dál intenzivněji paty východním bratrům. A nebýt USA a fenoménu podnikání, tak si ani nezapodnikáte. Bůh žehnej naši zemi, než nás znova vykoupí východní bratr. Budeme bez Mattoni, bez radaru, bez hrdosti. Zůstane jen ta zapšklá, komunistická. Pokud nedostane český člověk rozum a nesmete vás do Vltavy, vás osobně do Ostravice.

0/0
4.11.2008 22:09

Ota3

Re: Ach jo, pane Rafaji...

Milý paner s nickem Ifek, víte, vy a vám podobní (vědomě píši malé v) jste důvodem, proč jsem přes mé pravicové smýšlení v nedávných volbách nevolil naši "pseudopravici". Vy jste plný záště, nenávisti, vy jste synonymem militantnosti a vlezdoprdelismu. Měl byste se podepsat a neschovávat se za anonymitu, kterou vám internet poskytuje. Měl byste se za sebe stydět.

0/0
5.11.2008 10:52

ifek_

Re: Ach jo, pane Rafaji...

Ale no tak, Ota3. Rádoby moudrý, poučující, chytrý, prvoplánově soudící a plný jedovatých slin. Vy mne znáte, že soudíte? Já narozdíl od vás, velmi hodně cestuji do zahraničí, a to mi otevírá oči a vidím ČR v celé její nahotě :-) Jsem mladý, samostatný, vysokoškolsky studovaný, a kromě lásky k mojí české ženě, rodičům a rodným končinám, mne k Čechům a české politice táhne již velmi málo. Jsem člověk, který si váží lidské práce, chce pracovat na sobě a žít svobodně. Chápete? A to, že pan Rafaj je mafián, káže vodu a pije víno, je prostě realita. Kdyby takto vykonával svoje funkce a podnikal v rozvinutém západním světe, už by dávno seděl a bručel v teplácích. Takže přestaňte prvoplánově soudit o lidech, Ota3, rozjeďte se do světa, začněte číst žijící autory sociální beletrie, přečtěte si díla postmoderních filosofů, a pak se znova rozepište a respektujte názory jiných a respektujte i anonymitu internetu, což je projevem svobody. Uvážlivým čtenářům přeji hezký den a vám osobně čest práci.

0/0
5.11.2008 11:15

Cofola

Absurdní článek

Tak tenhleten článek je absurdita roku - ještě větší, než celá ta kauza kolem Wave rádia...! ;-D  Členové slovutné Rady i s programovým ředitelem ČRo zastávají stanoviska hodné nejtužší normalizační politiky KSČ, ale podle pana poslance Rafaje jde o patolízalství vůči USA (???) a globálnímu establishmentu (???) ;-D;-D;-D - Možná byste si měl poslechnout celý záznam z té schůze rady, abyste pochopil, jaké bolševické vyžírky si platíme ze svých daní...

0/0
4.11.2008 21:58

tomas.kohoutek

dost drsny

nehlede k aurovi a jeho prislusnosti k nejake strane (nic mi jeho jmeno nerika) podporuju diverzitu v kulture vcetne wave! nazdarek t

0/0
4.11.2008 20:24

nemereth

RRTV není RČRo

Faktická pro autora - D. Jaklová není radní RRTV, ale Rady Českého rozhlasu.

0/0
4.11.2008 20:12

psychiatr

Patolízalství vůči USA...

8-o8-o8-o Patolízalství vůči USA a globálnímu establishmentu dosahuje v této zemi obřích rozměrů. 8-o8-o8-o

Kdy uz se Socani znovu spoji s KSC? Ja myslim, ze uz tomu nic nebrani!

0/0
4.11.2008 19:16

Toicem

Skoda, ze uz nevychazi Rude pravo

...tam by se Vas prispevek krasne vyjimal.

Vlastne ne, tam by uplne zapadl, ani by si nikdo nevsiml, ze jste ho napsal o dvacet let pozdeji.

Je videt, ze jste komunistickeho newspeaku nasal opravdu dostatek - a je mi celkem fuk, jestli to bylo pred revoluci, nebo v te vasi slavne svetle rude (pardooon, oranzove) partaji.

0/0
4.11.2008 17:55

KajaNejlepsi

Re: Skoda, ze uz nevychazi Rude pravo

Tyvole tys ten příspěvek asi nečet, jinak nechápu, jak můžes tohle vypotit. :-©

0/0
4.11.2008 18:18

cara al sol

Re: Skoda, ze uz nevychazi Rude pravo

R^

A karma, přestože se autor nestoudně obouvá do fašistů.

0/0
4.11.2008 18:45

Cynyc

Re: Skoda, ze uz nevychazi Rude pravo

Chápu, že někteří lidé prostě nemohou přiznat, že by člen - neřkuli-li poslanec - jimi neoblíbené strany mohl něco říct nebo napsat správně, tohle jste ale opravdu přehnal. Jsem pravicový volič, a až na spojování pokusů o likvidaci Rádia Wave s proamerickou zahraniční politikou s článkem naprosto souhlasím. Výroky pana Medka (jako citovaný, že "posluchači Rádia Wave nejsou budoucností tohoto národa") jsou otevřeně fašistické a každý, pro kterého má demokracie nějakou hodnotu, je musí odsoudit. Jste-li ovšem voličem KSČM nebo Národní strany, pak je Váš "výplod" zcela odpovídající.

0/0
4.11.2008 18:19

grandaunt

Re: Skoda, ze uz nevychazi Rude pravo

Souhlas, jenže právě podstata článku je v tom, že to pan poslanec překroutil tak, aby si zase přihřál politickou polívčičku. To s tím poklonkováním USA není poznámka bokem, ale hlavní téma. Navíc je ten článk úplně nelogický. Kdyby byli oni radní přisluhovači USA, takk nebudou písničku, která - řekněmě - obviňuje americký establishment z militarismu a jiného zla, hodnotit jako propagaci fašismu, ale třeba jako nebezpečný levicový anarchismus, například. Navíc písnička připisuje "oči se svastikou" nepříteli, zatímco radní tvrdí, že písnička fašismus propaguje.

Radní proto útočili, protože jsou tupci a neumí anglicky a "hledali hůl," ale ne proto, že jsou přisluhovači USA, protože to by asi nenapadli levicový text pro propagaci fašismu.

Od pana poslance je to klasická paroubkovina, prostě získat politické body z každé drobnosti, která s politikou ve skutečnosti skoro vůbec nesouvisí. Toicem má pravdu, článek fakt zavání Kojzarem nebo Krýzlem a do Rudého práva by se hodil.

0/0
4.11.2008 18:42

Corrado Cattani

Re: Skoda, ze uz nevychazi Rude pravo

Jedná se o velmi kontroverzní, radikální rap metalové skupiny, která na svých koncertech zastává revoluční stanovisko, velmi kritické vůči domácí americké a zahraniční politice´

´A tady píše hodnotitel, že je na zvážení, zda písně této skupiny – bez upozornění na její ultralevicové názory – se hodí do veřejnoprávního rozhlasu.´

´Já jsem vždycky říkal, že je zajímavé, že velmi agilně tuto stanici hájila paní poslankyně Levá z KSČM, jinak jsem žádný vehementní boj zase takový v poslanecké sněmovně a v rozhovoru s různými poslanci nezaznamenal ´

To je z oficiálního zápisu řeči páně Zelenky na radě, milá teto. A včil mudruj. Co takhle si zjistit fakta než začnete někoho obviňovat z překrucování? A jaký názor vůbec mají na komické vystoupení Rady názor členové jediné demokratické strany v ČR, tedy ODS?

0/0
4.11.2008 19:27

Cofola

Re: Skoda, ze uz nevychazi Rude pravo

Přesné. R^

0/0
4.11.2008 22:19

Rezza

Re: Skoda, ze uz nevychazi Rude pravo

O patolizalstvi k USA teda nevim, pracuji pro americkou spolecnost a neprijde mi na tom nic spatneho. Ale Radio Wave je celkem slusne radio, rozhodne lepsi, nez vsechny ostatni CRo stanice a vetsina komercnich!

0/0
4.11.2008 20:03

herdekflek

Re: Skoda, ze uz nevychazi Rude pravo

Ty osle, přečti si závěr zasedání rady a budeš mluvit o něčem jiném. Ty komunisto.

0/0
4.11.2008 20:03

Reaktor

Zajímalo

 by mne zda jako poslanec, mužete krom napsaného blogu, něco konkrétního pro radio Wave udělat?

0/0
4.11.2008 17:55

sualk

Vy človíčku poslanče

budete brzy hrdý i coby rudoch.:-)

0/0
4.11.2008 13:07

sualk

Vy človíčku,

0/0
4.11.2008 13:05

veskawesi

uz jsem

skoro napsal neco o socialnim demokratovi a rozumnem nazoru.

ovsem hlaska

"Patolízalství vůči USA a globálnímu establishmentu dosahuje v této zemi obřích rozměrů"

ze se nic nezmenilo. bohuzel

0/0
4.11.2008 12:58





Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS

Najdete na iDNES.cz

mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.